به اطلاع متقاضیان شرکتکننده در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیجفارس که در تاریخ ۲۸ و ۱۴۰۲/۰۲/۲۹برگزار شد، میرساند نتایج پذیرفتهشدگان مرحله اول آزمون مذکور (به میزان ۳ برابر ظرفیت در هر کدشغلمحل) در درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که […]
به اطلاع متقاضیان شرکتکننده در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیجفارس که در تاریخ ۲۸ و ۱۴۰۲/۰۲/۲۹برگزار شد، میرساند نتایج پذیرفتهشدگان مرحله اول آزمون مذکور (به میزان ۳ برابر ظرفیت در هر کدشغلمحل) در درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفیشدگان هستند، باید به نکات زیر توجه فرمایند:
تذکرات مهم:
۱- تاریخ، ساعت و آدرس محل بررسی مدارک و مستندات و ارزیابی تکمیلی داوطلبان از سوی شرکت نفت ستاره خلیجفارس به هر یک از معرفیشدگان اطلاع داده خواهد شد.
۲- با توجه به این که نتایج آزمون کتبی به صورت سه برابر ظرفیت اعلام شده است لذا کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون کتبی شرط لازم برای معرفی افراد برای سایر مراحل بعدی استخدام است و انتخاب نهایی معرفیشدگان پس از کسب امتیاز لازم در مراحل مصاحبه فنی و تخصصی، معایناتِ طبِ صنعتیِ بهداشت و درمانِ شرکتِ نفتِ ستارۀ خلیجفارس ، اخذ گواهی عدم سوءپیشینه و دیگر استعلامهای مورد نیاز از مراکز ذیصلاح با رعایت اولویتهای مقرر صورت میپذیرد. بر این اساس معرفی افراد در این مرحله برای طی سایر مراحل استخدامی، هیچگونه حق استخدامی را برای این افراد ایجاد نمیکند.
۳- با توجه به این که تشخیص شرایط افراد در بدو استخدام بر اساس خود اظهاری است، چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن ثابت شود افراد موصوف در هر مرحله از استخدام که باشند حذف و افراد حائز شرایط جایگزین خواهند شد.
۴- مدارک مورد نیاز برای بررسی مستندات احراز شده داوطلبان استخدام:
– به همراه داشتن اصل و کپیِ برابرِ اصلِ کارتِ ملی، شناسنامه و کارت پایانخدمت سربازیِ فردِ متقاضیِ استخدام.
– به همراه داشتن اصل و کپیِ برابرِ اصلِ مدرکِ تحصیلیِ موردِ نیازِ شغل.
– به همراه داشتن اصل و کپیِ برابرِ اصلِ گواهینامههایِ موردِ نیازِ مشاغل در کدشغلمحلهای شماره ۱۰۱۳، ۱۰۲۵، ۱۰۲۶، ۱۰۲۷ و ۱۰۲۸.
۵- به همراه داشتن اصل و کپیِ مدارک دال بر بومی بودن (با توجه به موارد عنوان شده در بند شماره ۳ بخش سوم دفترچه راهنمای ثبتنام آزمونِ استخدامیِ شرکتِ نفتِ ستارۀ خلیجفارس).
نکات مهم:
– مدرک تحصیلی داوطلبانی مورد پذیرش قرار می گیرد که عنوانِ مقطع، تاریخ فارغالتحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و مشخص در شرایط احراز کد مشاغل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی این شرکت ذکر شده باشد.
– داوطلبان مقطع تحصیلی دیپلم باید نهایتاً تا ۴ روز قبل از حضور در کمیته بررسی مستندات نسبت به ثبت نام در سامانه emt.medu.ir با وارد کردن شناسه شرکت به شماره ۱۰۱۰۳۲۴۴۴۲۵ اقدام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند و در زمان حضور در جلسه بررسی مستندات، پرینت کد رهگیری را همراه داشته باشند.
– داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی باید قبل از حضور در جلسه کمیته بررسی مستندات با مراجعه به سامانه https://estelam.msrt.irنسبت به استعلام مدرک تحصیلی خود اقدام نمایند.
– عدم مراجعه پذیرفتهشدگان در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا مصاحبه تخصصی در زمان مقرر، به منزله انصراف از آزمون استخدامی تلقی گردیده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
داوطلبان باید تمام موارد فوق را با دقت مطالعه نموده و بر اساس مفاد ذکر شده عمل نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم اجرا و اقدام صحیح موارد فوق به عهده داوطلب است.
Saturday, 30 September , 2023