بر اساس مصوبات سي و هفتمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو به تاريخ 1402/10/18مقرر شد برای ظرفیت‌هاي خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال 1402که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل مدرک کارداني) انجام شده و ظرفيت آنها تکميل نشده، مرحله تکميل ظرفيت براي پذيرش نوبت بهمن ماه انجام شود. […]


بر اساس مصوبات سي و هفتمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو به تاريخ 1402/10/18مقرر شد برای ظرفیت‌هاي خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال 1402که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل مدرک کارداني) انجام شده و ظرفيت آنها تکميل نشده، مرحله تکميل ظرفيت براي پذيرش نوبت بهمن ماه انجام شود.

لذا به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته براي شركت در این مرحله مي‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به صورت اينترنتي از روز يکشنبه به تاريخ 1402/11/08آغاز و تا روز پنجشنبه به تاريخ 1402/11/12 ادامه خواهد داشت. لازم به توضیح است دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوي شرايط و ضوابط پذيرش دوره مذکور از روز شنبه به تاريخ 1402/11/07 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

متقاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه نمایند.


 



منبع