پیرو اطلاعیه مورخ 1402/07/17 این سازمان مبنی بر اعلام زمان و محل انجام مراحل مصاحبه از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصيلي نيمه متمركز كارشناسي ناپيوسته فوريت‌هاي پزشكي پيش‌بيمارستاني (كدرشته‌محل‌هاي 1161 تا 1204 مربوط به كد رشته امتحاني 114) دانشگاه‌ها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1402بدین‌وسیله به اطلاع افرادی […]


پیرو اطلاعیه مورخ 1402/07/17 این سازمان مبنی بر اعلام زمان و محل انجام مراحل مصاحبه از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصيلي نيمه متمركز كارشناسي ناپيوسته فوريت‌هاي پزشكي پيش‌بيمارستاني (كدرشته‌محل‌هاي 1161 تا 1204 مربوط به كد رشته امتحاني 114) دانشگاه‌ها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1402بدین‌وسیله به اطلاع افرادی که در زمان مقرر برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به مؤسسات ذی‌ربط مراجعه کرده‌اند، می‌رساند که اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته نیمه‌متمرکز مذکور در سایت این سازمان اعلام شده است. پذیرفته‌شدگان، لازم است که برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام از تاريخ 1402/10/30 به پايگاه اطلاع‌رساني اينترنتي مؤسسه محل قبولي مراجعه کرده و مطابق برنامه زماني اعلام شده در پايگاه اطلاع‌رساني مؤسسه محل قبولي و با توجه به مدارك ذيل نسبت به ثبت‌نام خود به صورت قطعی اقدام کنند. عدم اقدام به‌موقع پذيرفته‌شدگان براي ثبت‌نام، به منزله انصراف قطعي از تحصيل آنان در رشته قبولي تلقي خواهد شد.


مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌نام

1-اصل و يك برگ تصوير از تمام صفحات شناسنامه.

2-اصل و يك برگ تصوير از پشت و روي كارت ملي.

3-شش قطعه تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

4-‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه (برادران) باید مطابق با ‌يكي از كدهاي مندرج در صفحه 24 و 25 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1402 باشد.

5-اصل حكم مرخصي سالانه براي كارمندان دولت يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع.

6-اصل يا گواهي مدرك كارداني (فوق ديپلم) حداكثر تا تاريخ 1402/11/30، براي‌ آن‌دسته‌ از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ ارائه‌ اصل يا گواهي مدرك‌ كارداني امكان‌پذير نباشد، لازم است که اصل گواهي تأييد شده ‌توسط ‌دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك كارداني با محتوي فرم شماره 6 مندرج در دستورالعمل ثبت‌نامي (ارائه شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالي) را ارائه کنند كه در آن قيد شده باشد « اشتغال به تحصيل نامبرده مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي مي‌باشد.» در صورتي كه فرد پذيرفته در تاريخ مقرر فارغ‌التحصيل نشده باشد، قبولي وي «لغو» می‌شود.

7-ارائه ‌اصل‌ گواهينامه انجام خدمات قانوني مقرر (طرح لايحه نيروي انساني): ‌پذيرفته‌شدگان داراي مدرك كارداني گروه آموزشي پزشكي که پايان ‌طرح‌ نيروي ‌انساني‌ آنان تا تاريخ 1402/06/31 يا 1402/11/30 باشد يا گواهي معافيت از خدمت لايحه طرح.

8-ثبت‌نام و ادامه تحصیل دارندگان مدرك كارشناسي پيوسته به شرط دارا بودن شرایط لازم مطابق مفاد بند «ﻫ» مندرج در صفحه 19 دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 

سال 1402 بلامانع خواهد بود.

9-دارندگان مدرك معادل كه واجد شرایط ثبت‌نام و شرکت در این آزمون بوده‌اند لازم است که مطابق مفاد بند «ط» مندرج در صفحه 20 دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1402 نسبت به ارائه گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.

ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را در اين خصوص حداكثر تا تاريخ 1402/11/03 در ساعت اداري با شماره‌ تلفن:‌ 42163 (كد 021) يا با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مطرح کنند.


برای مشاهده فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌ تحصيلي نيمه‌متمركز فوريت‌هاي پزشكي پيش‌بيمارستاني در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1402 لطفا اینجا را کلیک نمایید.




 



منبع