به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون کارگزاری گمرکی (به تاريخ برگزاري 1402/09/17) می‌رساند، کارنامه نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته است. لذا ضروری است متقاضیان پس از مشاهده کارنامه و در صورت قبولی در آزمون، به نکات زیر توجه نمایند: 1-     قبولی در این آزمون […]


به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون کارگزاری گمرکی (به تاريخ برگزاري 1402/09/17) می‌رساند، کارنامه نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته است. لذا ضروری است متقاضیان پس از مشاهده کارنامه و در صورت قبولی در آزمون، به نکات زیر توجه نمایند:

1-     قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای طی نمودن سایر مراحل از جمله استعلامات چندگانه گمرک بوده و حقی را برای داوطلب پذیرفته‌شده در آزمون ایجاد نمی‌‌نمايد. اخذ مجوز کارگزار گمرکی مستلزم احراز شرایط و ارائه مدارک وفق ماده 191 آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی است.

2-    قبول‌شدگان بر اساس‌کارنامه آزمون، برای ثبت درخواست مجوز کارگزار گمرکی، می‌بایست 24 ساعت پس از اعلام نتیجه آزمون، به سامانه ملی مجوزها به آدرس: www.mojavez.ir مراجعه و طبق شناسنامه بارگذاری شده مربوط به فعالیت کارگزاران گمرکی، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.


 



منبع