حضور معاون رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس همراه با دیگر مقامات کشوری، لشگری و مردم ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های رژیم صهیونستی را محکوم کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر علی […]


حضور معاون رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس

حضور معاون رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس همراه با دیگر مقامات کشوری، لشگری و مردم ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های رژیم صهیونستی را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر علی سلاجقه صبح امروز همزمان با ساعات اولیه مراسم راهپیمایی روز قدس و مراسم تشییع شهدای اخیر سفارتخانه ایران در سوریه با حضور در این مراسم ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های رژیم صهیونستی را محکوم کرد.

وی در این مراسم تاکید کرد این را رژیم صهیونیستی بداند در فاصله ای کوتاه به خاطر ترور مستشاران ایرانی در سوریه حتما سیلی محکمی را خواهد خورد.

 

گفتنی است؛ مراسم راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳  صبح امروز با حضور پر شور مردم و در بیش از ۲۰۰۰ نقطه در کشور با شعار  «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار»  برگزار شد. 

عكس های مرتبط :



منبع