به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت الاسلام و المسلمین رضایی»در آیین اربعین آیت الله شهید «سید ابراهیم رییسی» و شهدای خدمتکه با حضور «سید صولت مرتضوی»، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد،گفت: باید مسیر علمداری این مرد بزرگ ادامه پیدا کند .   وی […]



به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت الاسلام و المسلمین رضایی»در آیین اربعین آیت الله شهید «سید ابراهیم رییسی» و شهدای خدمتکه با حضور «سید صولت مرتضوی»، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد،گفت: باید مسیر علمداری این مرد بزرگ ادامه پیدا کند .

 

وی با اشاره به خیل جمعیت در استان های مختلف برای بدرقه شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت خاطر نشان کرد: این عزت را خدا به بندگان می دهد و علت عزت؛ ایمان، تقوا و جهاد در راه خداست.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: شهید رییسی توکل بر خدا داشت، به ظرفیت هاو فرصت های داخلی و جوانان غیور، کارگر، معلم ، دانشجو …. و در یک کلام به مردم اعتماد داشت و خدمت به مردم را باعث افتخار می دانست.

 

وی افزود: ایشان با مردم صادق بود، خدمت می کرد، فساد ستیز بود و الگوی مدیریت انقلابی داشت.

 

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، عوامل موفقیت شهید رییسی را توکل بر خدا، بصیرت، معرفت، اخلاص و رهبری توانا بر شمرد و گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران نیز بر اساس همین عوامل همیشه بالا و برافراشته است.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو با بیان اینکه رئیس جمهور باید ولایت مدار باشد گفت: باید مسیر رئیس جمهور شهید با انتخابی آگاهانه تکمیل شود .

 

 

 

در راه رئیس جمهور شهید ثابت قدم باشیم

 

 

«حمید رضا اله بداشتی» رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز در این آیین، با ادای حترام به شهدای خدمت، شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت، شهدای سلامت و دیگر شهدای عزیز ملت ایران گفت: امیدوارم در جهت ادامه راه رییس جمهور شهید ثابت قدم باشیم .

 

 

وی تقوا، فساد ستیزی، توکل بر خدا، ولایت مداری را از خصوصیات شهید رییسی برشمرد و گفت: در این مدت کوتاه تسهیل درصدور مجوز ها، حذف امضاهای طلایی، سود سهام عدالت در جیب مردم، آزادی سواحل شمال کشور، نهضت ملی مسکن به نفع مردم، برخی از خدمات رئیس جمهور شهید بود .

 

 

اله بداشتی افزود: امیدوارم با انتخاب آگاهانه مردم، رئیس جمهور آینده راه شهید جمهور را ادامه دهد و روی ریل گذاری های گذاشته حرکت کند.



منبع