آیین تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید منطقه 16 شهر تهران با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پناه مردم نیوز، حسین نظری معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه که با حضور حجت الاسلام هاشمی مدیر بنیاد حمایت از کودکان پروانه ای (ای بی)، معاونان، شهرداران نواحی، مدیران ارشد شهری برگزار شد، از خدمات ارزشمند« پیمان پورنصر »شهردار سابق قدردانی و «سید مرتضی روحانی» را به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۶ معرفی کرد.

نظری تغییرات بدنه مدیریتی را لازمه تداوم جریان خدمت برشمرد و تاکید کرد “کارمحوری” در سایه رضایت مردمی و “شهروندمحوری” سرلوحه فعالیت های شهری قرار گیرد.

پیمان پورنصر شهردار سابق منطقه ۱۶ نیز ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت های نخبگان محلات نه گانه که با رویکرد نگاه اجتماعی به اجرا می رسید، گفت: باید با استفاده از ظرفیت های نخبگان منطقه برای کسب جایگاه برتر و حفظ و ارتقاء آن تلاش شود، همکاران عزیزم از پاکبان های زحمت کش تا معاونین همیشه پای کار، همیشه صادقانه کمک کردید و من از زحماتتون تشکر می کنم، همکارانم شما هم‌قدم با من در این دوره در راستای جلب رضایت شهروندی از درب منزل، اهتمام داشتید ، منطقه دارالشهدای دانش آموزی را با اجرای پروژه های عمرانی صیقل دادیم و با پروژه هایی چون کوچه های رنگی روحِ زندگی به محلات نه گانه دمیده شد.

سید مرتضی روحانی شهردار جدید منطقه ۱۶، فرصت خدمت به مردم دارالشهدای دانش آموزی را توفیق ارزشمندی برشمرد و بر حرکت در مسیر اعتلای هویت اسلامی-ایرانی، مشارکت جویی مردم، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه با فساد، عدالت طلبی، توانمندسازی و مشارکت پرسنل برای رسیدن به پویایی، انسجام و اهداف عالیه تاکید کرد.

شایان ذکر است  بعد از مراسم حاضرین در جلسه با حضور در مزار ۵ شهید گمنام بوستان بهمن با غبارروبی و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های امام راحل(ره)  تجدید میثاق کردند.

  • نویسنده : خبرنگار-مهدی کیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری منطقه16