معاونت فرهنگی_ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با همکاری موسسه فرهنگی امامت و مهدویت در راستای تکریم اهل بیت(ع)؛جشنواره شعر ملی مولود کعبه را با محوریت حضرت علی(ع) برگزار می کند

 دبیر  اجرایی جشنواره شعر ملی مولود  کعبه در گفتگو با خبرنگار پناه مردم نیوز اعلام کرد: معاونت فرهنگی- دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با همکاری موسسه فرهنگی امامت و مهدویت در راستای تکریم اهل بیت(ع)؛  جشنواره شعر ملی مولود کعبه را با محوریت حضرت علی(ع) برگزار می کند.

 دبیر اجرایی این جشنواره،؛ محور های جشنواره را سیره و معارف حضرت علی(ع)، ولادت، شهادت، سبقت در ایمان ، ولایت، شجاعت، اخوت، عبادت، عدالت، علم و حکمت، حکومت، خلافت و سایر موضوعات مرتبط… اعلام داشتند. ایشان همچنین  افزودند که ریاست محترم واحد؛ آقای دکتر موسوی اصل، بستر و فضای مناسب جهت برگزاری و تمامی مواردی  که در راستای حمایت از این جشنواره لازم  باشد را در اختیار هئیت اجرایی و داوران محترم خواهند گذاشت. همچنین، معاونت محترم  فرهنگی و دانشجویی، آقای دکتر میکائیلی ضمن صحبت از اهمیت این جشنواره و تشکر از موسسه امامت و مهدویت، این رویداد را از سری برنامه های سومین جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی موسسه امامت و مهدویت معرفی نمودند که علاوه بر دانشگاهیان، شرکت برای عموم نیز در آن آزاد است. در آخر، خانم دکتر اسماعیلیان، ضمن قدردانی از آقای دکتر موسوی اصل و دکتر میکائیلی ، تشکر ویژه ای از اقای دکتر جعفری و آقای دکتر جاهد از موسسه امامت و مهدویت داشتند که امکان برگزاری برنامه های جشنواره  را در سطح ملی فراهم نمودند.

 مهلت ارسال آثار تا دهم آذر ماه ۱۴۰۲ می باشد که شرکت کنندگان باید آثار خود را در سایت  emamat.iau.ir  بارگذاری نمایند و  زمان برگزاری  این جشنواره یکم دی ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی دانشگاه آزاد تهران شرق