به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (شنبه) و در ششمین روز از مرداد ماه، امیر لاجوردی قائم مقام وزیر در امور ارتباطات با سفر به استان آذربایجان غربی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای ارومیه را افتتاح کرد. این پروژه با سرمایه گذاری حدود ۴۵۰ […]



به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (شنبه) و در ششمین روز از مرداد ماه، امیر لاجوردی قائم مقام وزیر در امور ارتباطات با سفر به استان آذربایجان غربی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای ارومیه را افتتاح کرد.

این پروژه با سرمایه گذاری حدود ۴۵۰ میلیارد تومان و ظرف مدت ۹ ماه با نزدیک به ۲۲۰ کیلومتر عملیات حفاری و داکت گذاری اجرا شد تا ۲۶۶ هزار خانوار ارومیه ای دسترسی به اینترنت فیبرنوری پیدا کنند.

ارومیه دهمین شهر پرجمعیت کشور به شمار می رود که امروز این پروژه در آنجا افتتاح شد.

لاجوردی امروز و پیش از سفر به ارومیه نیز با حضور در شهر سلماس، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای این شهر از استان آذربایجان غربی را رسما افتتاح کرد.

افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای ارومیه بعد از افتتاح رسمی این پروژه در همه شهرهای استان گلستان، قم، خراسان شمالی و کلانشهر کرمانشاه صورت گرفت.



منبع