نشست هماهنگی راهبران ارشد، میانی و عملیاتی سامانه فوریت‌های اداری(فواد_۱۲۸) معاونت‌های ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت علوم و دانشگاه‌های استان تهران، البرز و قزوین با حضور دکتر احمدی معاون مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری استخدامی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر کرمی مدیرکل دفتر بازرسی و […]

[ad_۱]

نشست هماهنگی راهبران ارشد، میانی و عملیاتی سامانه فوریت‌های اداری(فواد_۱۲۸) معاونت‌های ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت علوم و دانشگاه‌های استان تهران، البرز و قزوین با حضور دکتر احمدی معاون مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری استخدامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر کرمی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت و راهبر ارشد طرح فواد ۱۲۸ ، انجام طرح فواد را اقدامی ارزشمند در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمات دستگاه های اداری و باعث افزایش رضایت مردم دانست و تاکید کرد: مجموعه آموزش عالی آماده همکاری برای موفقیت هر چه بیشتر این طرح است.

 دکتر احمدی معاون بازرسی سازمان اداری استخدامی نیز در این نشست از همکاری دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تحقیقات و فناوری در فعال نمودن سامانه فواد وپاسخگویی سریع به درخواست مراجعین در مراکز دانشگاهی استان‌های قزوین و البرز قدردانی نمود. 

وی افزود: با توجه به آغاز فعالیت این طرح  از اول مهر ماه در استان تهران ضروری است برنامه‌ریزی لازم جهت اطلاع رسانی کامل از فعال شدن این طرح در سطح وزارت علوم، سازمان‌ها و دانشگاه‌های استان تهران صورت پذیرد.

دکتر احمدی، کیفیت و نحوه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان را از اهداف این طرح دانست و اشاره کرد در اجرای این طرح (فواد ۱۲۸) به محتوای درخواست‌ها رسیدگی نمی‌شود.

مصداق های تماس با سامانه ۱۲۸

معاون مرکز بازرسی سازمان اداری و استخدامی، از مراجعین خواست در صورت مشاهده نقض هر مصداق مورد اشاره در ذیل  با تلفن ۱۲۸ تماس حاصل فرمایند.

۱. عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع تصمیمات مرتبط با خدمت

۲. اشکال در سامانه‌ها، تجهیزات اداری و ارتباطی مرتبط با ارائه خدمت

۳. عدم رعایت احترام، عدالت و کرامت انسانی در ارائه خدمت

۴. موکول کردن ارائه خدمت به  زمان‌های آتی بدون توجیه قانونی

۵. عدم حضور کارمند یا مدیر و عدم پیش بینی نیروی جایگزین

۶. عدم رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت

۷. عدم اطلاع رسانی قوانین مقررات و فرآیندهای ارائه خدمت

در ادامه این نشست، تعدادی از راهبران سامانه، جلسه سوالاتی را در خصوص سامانه فواد و نحوه کار با سامانه و همچنین موضوعات مرتبط با مصادیق اعلامی مطرح کردند که از سوی مسئول آموزش طرح فواد پاسخ داده شد.

[ad_۲]

منبع