نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در اختتامیه اجلاسیه مشهد: آموزش، تزریق خون تازه به آموزه‌های انسان است   نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: رشد و تعالی فردی مقدمه‌ای برای تعالی سازمان است و این امر در آموزش تجلی پیدا می‌کند.   به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از حوزه نمایندگی ولی‌فقیه […]


نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در اختتامیه اجلاسیه مشهد:

آموزش، تزریق خون تازه به آموزه‌های انسان است

 

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: رشد و تعالی فردی مقدمه‌ای برای تعالی سازمان است و این امر در آموزش تجلی پیدا می‌کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجتالسلام والمسلمین سیدحسن ربانی در اختتامیه اجلاسیه مدیران و مسوولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: دوره‌های آموزشی به مثابه تزریق خون جدید به کالبد آموزه‌های انسان است و یادگیری برای یک فرد تا واپسین دم حیات واجب است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی دوره آموزشی در جوار حرم منور رضوی افزود: مدیران و مسوولان حوزه‌های نمایندگی ‌باید در آینده چهره جدیدی از عملکرد سازمان خود را ارائه دهند و با بکارگیری دستاوردهای آموزشی، کیفیت امور محوله را ارتقا دهند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی ادامه داد: تربیت فردی مقدم بر سازمان است و یک انسان آموزش دیده و تربیت یافته عامل تعالی سازمان است.



منبع