دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی پیشرو دستگاه های اجرایی کشور به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد گلزاری در نشست ایجاد شبکه از مرز تا مرکز که امروز یکشنبه به صورت وبیناری و با حضور مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان های ستادی و استانی […]
[ad_۱]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد گلزاری در نشست ایجاد شبکه از مرز تا مرکز که امروز یکشنبه به صورت وبیناری و با حضور مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان های ستادی و استانی و شرکت ها و موسسسات تابعه این وزارت در سالن شهیدان نعمتی جم برگزار شد، اظهار کرد: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در دوره یک ساله فعالیت دولت چهاردهم از نظر تحول خواهی، هدف گذاری، شبکه سازی، افزایش مهارت و خلق روایت های جدید جزو روابط عمومی های پیشرو دستگاه های اجرایی کشور بوده است.
وی با قدردانی از فعالیت مجموعه روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در ستاد و استان ها در جریان ۱۲ روز دفاع ملی و هفته دولت، گفت: مجموعه روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در جریان ۱۲ روز دفاع ملی چه در استان های درگیر جنگ و چه در استان های مسافرپذیر در حوزه روایت درخشیدند و امنیت روانی جامعه را تامین کردند.
گلزاری در ادامه با اشاره به شرایط تحریم ها، تامین امنیت غذایی را از اصلی ترین اولویت های دولت برشمرد و تصریح کرد: امنیت روانی در حوزه امنیت غذایی امری راهبردی و حساس است و روابط عمومی ها باید در تولید روایت هایی که موجب آرامش جامعه می شود در حوزه هایی همچون خودکفایی و پایداری تولیدات کشاورزی، نقشی موثر ایفا کنند.
وی، شبکه سازی و روایت برتر را از ابزار قدرت و موجب تحکیم ارتباط با مردم عنوان کرد و افزود: روایت قدرت باید همراه با صداقت باشد زیرا مردم روایت قدرت را با دروغ نمی پذیرند.
گلزاری بر لزوم توسعه و تقویت نظام اطلاع رسانی و نظام ارتباطی در دستگاه های اجرایی تاکید و اضافه کرد: برای افزایش اثربخشی، شبکه های ارتباطی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی به ویژه مجموعه هایی مانند وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی که دامنه فعالیت آنها تا روستاها گسترده شده است باید با هم مرتبط شوند تا پیام در کمترین زمان به دوردست ترین نقاط به مخاطب برسد.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، اعتمادسازی و حفظ سرمایه ها یاجتماعی را از وظایف روابط عمومی ها عنوان و تاکید کرد: روابط عمومی ها باید با رسانه های رسمی تعامل و همکاری داشته باشند اما در مقابل باج نیوزها باید ایستاد.
در ابتدای این نشست، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی در گزارشی از عملکرد یک ساله این مرکز، اظهار کرد: تقویت خبرگزاری ایانا، توسعه شبکه ها و اطلاع رسانی در فضای مجازی، راه اندازی گروه مستندسازی جهاد و برگزاری اجلاسیه سراسری روابط عمومی های وزارت جهاد کشاورزی از جمله اقدامات این مرکز در یک سال اخیر بوده است.
سیدسجاد حسینی با اشاره به اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در دفاع ۱۲ روزه، خاطرنشان کرد: در این دوره، کالاهای اساسی به میزان کافی تامین شد و ذخایر راهبردی دست نخورده باقی ماند.
وی درباره شبکه سازی در وزارت جهاد کشاورزی، توضیح داد: شبکه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در ۱۵ سکو ایجاد شده است و در آنها، کوچک ترین خبر امیدبخش در اقصی نقاط کشور پوشش داده می شود.
[ad_۲]
منبع
Tuesday, 7 October , 2025