به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز شنبه مجمع عمومی عادی سازمان فناوری اطلاعات ایران به ریاست علی‌اصغر انصاری، معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، نمایندگان سازمان […]



به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز شنبه مجمع عمومی عادی سازمان فناوری اطلاعات ایران به ریاست علی‌اصغر انصاری، معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان امور اداری و استخدامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت صمت به عنوان اعضای مجمع عمومی برگزار شد.

علی اصغر انصاری، معاون وزیر ارتباطات در این مجمع با اشاره به عملیاتی شدن 70 درصد احکام مربوط به وزارت ارتباطات در برنامه ششم توسعه، اظهار کرد: در برنامه هفتم توسعه نیز 80 درصد احکام به گونه ای است که وزارت ارتباطات به نوعی در اجرایی شدن آن بطور مستقیم یا غیرمستقیم موثر خواهد بود بنابراین باید به سازمان فناوری اطلاعات ایران کمک کنیم تا در راستای تحقق اهداف با توجه به مقررات موجود گام بردارد.

وی افزود: بر اساس برنامه هفتم، بخشی از انجام تکالیف محوله سازمان از طریق اپراتورها یا مشارکت بخش خصوصی خواهد بود که باید پیگیری شود. 

انصاری با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه بر اساس مطالبه و نیازهای کشور تدوین شده، اظهار کرد: بر همین اساس اهداف و احکام تعریف شده در آن قابل تحقق است و چنانچه از ابتدای برنامه نسبت به اجرایی شدن آن دقت عمل وجود نداشته باشد در سال‌های بعد تحقق آن دشوار خواهد شد و به همین دلیل باید از ابتدا جهت اجرای صحیح آن دقت عمل داشت.

محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز در این مجمع به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در سه سال گذشته پرداخت.

در پایان پس از بحث و بررسی میان اعضای مجمع عمومی، صورت های مالی سازمان فناوری اطلاعات ایران مورد تصویب اعضای مجمع عمومی قرار گرفت. همچنین انتخاب حسابرس، بازرس و روزنامه کثیر الانتشار هم از دیگر مصوبات این مجمع محسوب می شود.



منبع