به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه کارشناسی پس از ارائه گزارش عملکرد چندماهه شرکت پست در دولت چهاردهم از سوی مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره و معاونان آن با اشاره به مسائل و چالشهایی که در […]
[ad_۱]
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه کارشناسی پس از ارائه گزارش عملکرد چندماهه شرکت پست در دولت چهاردهم از سوی مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره و معاونان آن با اشاره به مسائل و چالشهایی که در شرکت ملی پست مطرح است، تاکید کرد: مانند همین مسائل را در بخش ها و سازمان های دیگر وزارت ارتباطات نیز به نوعی دیگر داریم. بر این باورم که با اهتمام، پیگیری و دلسوزی می توانیم این مسائل را حل کنیم.
۱۳;
وی همچنین از مدیران و معاونان خود نیز خواست، جلسات را صرفا برای جلسه برگزار نشود و بعد از برگزاری جلسات لازم، اگر نیاز به تصمیمگیری بود حتما تصمیم بگیرند و به جلو حرکت و بعد از گرفتن بازخورد تصمیمات، آنها را اصلاح کنند.
۱۳;
وزیر ارتباطات در ادامه این جلسه به نکاتی درباره گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت ملی پست، اشاره کرد و با بیان اینکه باید ببینیم بعد از اجرای این برنامه، حال مردم چگونه است؟ تاکید کرد: اگر ببینیم حال مردم بعد از اجرای برنامهها خوب نیست، حتما یک جایی از کار ایراد دارد و آن را باید اصلاح کنیم.
۱۳;
وی درباره توصیههایی که برای انتصاب و جابجایی افراد میشود نیز به مدیران خود تاکید کرد که در مقابل توصیهها بایستید و مدیران را صرفا بر اساس شایستگی ها و توانمندی هایشان جابجا یا منصوب کنید.
۱۳;
هاشمی درباره نارضایتیهایی که بعضا مردم از خدمات پست به خصوص دریافت مرسولات دارند نیز گفت: این مسائل نیاز به مراقبت و پیگیری جدی دارد تا موارد اینچنینی باعث کمرنگ شدن زحمات کل مجموعه و کاهش اعتبار مجموعه پست نشود.
۱۳;
وی به مشخص بودن شاخصها برنامههای اجرا شده با اعداد و ارقام تاکید کرد و افزود: بر اساس این شاخصها میتوانیم میزان دسترسی به اهداف و برنامهها را به صورت شفاف و بدون ابهام بررسی و ارزیابی کنیم.
۱۳;
وزیر ارتباطات در ادامه تشکیل یک تیم قوی کنترل پروژه را، چه به صورت بخشی و کلان، در وزارت ارتباطات لازم و ضروری عنوان کرد و دستور داد در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.
۱۳;
وی، مدیریت زیان انباشته پست را نیز یکی دیگر از موضوعات مهم در عملکرد این شرکت عنوان کرد که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.
۱۳;
وزیر ارتباطات، کارکنان شرکت ملی پست را نیروهای پرتلاش، امانتدار، خدوم و بیادعا دانست که در عمل این ویژگیهای را نشان دادهاند و تاکید کرد که هر کاری در توان ما باشد برای حمایت از آنان انجام میدهیم.
۱۳;
وی با بیان اینکه، انتظارات ویژه و خاصی از شرکت پست دارد، اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامههای طراحی شده، این شرکت در آینده بدرخشد.
۱۳;
بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه نیز احمدی، مدیر عامل شرکت ملی پست گزارشی از عملکرد و همچنین برنامه استراتژیک طراحی شده برای این شرکت ارائه کرد و معاونان وزیر و مدیران حاضر در جلسه نیز نظرات و دیدگاههای خود را درباره این برنامهها مطرح و پیشنهاداتی را نیز ارائه کردند.
۱۳;
در سلسله نشستهای «پنجشنبههای نظارتی» که به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنج شنبه برگزار میشود، برنامه، عملکرد و فعالیتهای مجموعههای مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید ستار هاشمی و جمعی از معاونان و متخصصان مورد نقد جدی، بررسیهای دقیق و ارزیابی کارشناسی قرار میگیرد.
[ad_۲]
منبع
Wednesday, 8 October , 2025